JAMES BOND ”EN FADERSGESTALT” Bond James Schäfers självbiografi.

23 Okt

Gunnar Bond James Schäfer

Till Gunnar Bond James Schäfers bibliotek

”Jag har nu kommit fram till två händelser som gjort att jag en tid faktiskt såg självmord som den enda möjliga utvägen bort från en helvetestillvaro”.
Citatet är hämtade ur Gunnar Bond James Schäfers självbiografi.
Så beskriver jag min uppväxt i Småländska Nybro.
En bok (den första) som jag efter 50 år har samlat på mig mitt liv och händelse som speglar min tillvaro här på jorden.
http://www.007museum.com/Bondboken.htm

Läs mer om Gunnar Bond James Schäfer


  • JAMES BOND ”EN FADERSGESTALT”

 

 

http://www.kapitel1.se/gunnar-bond-james-schafer

Kommentera

