succé för Coca-Colas James Bond Skyfall kampanKampanjen hyllas i sociala medier.

23 Okt

Det har blivit succé för Coca-Colas kampanj där konsumenterna uppmanas att släppa fram sin inre James Bond. Kampanjen hyllas i sociala medier

23 okt 2012 | 09:01I kampanjen uppmanas konsumenter som köper Coca-Cola Zero vid en särskild läskautomat att plötsligt ta sig till en plats på mindre än 70 sekunder.

Coca-Cola Zero har placerat flera snillrika hinder som ska stoppa ”hjältens” framfart. I prispotten ligger biljetter till premiären av ”Skyfall”.

Hittills har filmklippet som beskriver kampanjen fått över 3,1 miljoner visningar sedan det laddades upp för tre dagar sedan, skriver Dagens Media.

http://www.007museum.com/zero_zero_7.htm

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: