Modeplåtning på James Bond museum torsdagen 15 november mellan 13.00-16.00.

14 Nov
Hej!
Modeplåtning på James Bond museum. torsdagen 15 november mellan 13.00-16.00.
Mitt projekt är en modeplåtning på James Bond museum
Jag är elev på Gamlebyfotoskola som är inriktad reklam och magasin.
Varje månad har vi tio egna bilder som eget projekt.
Denna månaden ska jag göra en mode plåtning vid James Bond museumet i Nybro då jag själv kommer i från Kalmar.
Projektet kommer att bestå av två dagars plåtning på tre olika modeller var av en kommer från NMG model agentur i Göteborg.
Kommer även att ha samarbete med Bergfeldts frisör i Kalmar och kläderna kommer från butik Kardborren, även den i Kalmar.
Vi valde guldkläder då detta passar bra in på temat Goldeneye.
Vi är inspirerade av James Bond och kommer att ”rocka” till honom och använda oss utav bilen och motorcykeln .

Jag tänkte på Bond nu när det varit biopremiär på sky fall och själva Bond fyller 50 år.

mvh

Linda

 

 

Kommentera

