JAMES BOND ”EN FADERSGESTALT” En självbiografisk berättelse om Gunnar Bond James Schäfer.

18 Sep

JAMES BOND ”EN FADERSGESTALT”

Av: James Bond Schäfer | 5 kapitel | boken är färdig

  • 1 ♥
  • 2 ♥
  • 3 ♥
  • 4 ♥
  • 5 ♥

Antal visningar: 227

En självbiografisk berättelse om Gunnar Bond James Schäfer.

JAMES BOND ”EN FADE RSGES TALT” 1959 försvann min pappa när jag var endast 2 årgammal. Jag har ofta undrat hur detta har påverkat mig som ung pojke under min uppväxttid. En av de större frågorna har varit Varför åkte han iväg så plötsligt? Blev han kallad av ”någon”? Blev han kanske rentav mördad under det Kalla Krigets tid? Var han rentav hemlig agent? Många frågor, men ännu inga svar. Finns det någon chans att hitta honom idag? Vem ska jag kontakta? Var kan det finnas information?

ISBN 978-91-633-3328-6

http://www.007museum.com/

Kommentera

